Ir al contenido principal

Trademark Enforcement 2.0: Policing Your Marks in the Digital Age

If you have problems viewing this email, you can view it as a web page.

 

Nixon Peabody LLP

Complimentary webinar:

Trademark Enforcement 2.0:
Policing Your Marks in the Digital Age

  • Twitter, Facebook, and other social networking websites have exploded onto the scene in the last few years. Once the domain of college students, they are now very much part of the business world. These new media enable companies to quickly and easily promote their brands to the marketplace, announce sales and product information, and communicate with consumers. However, they also create risks that were unimaginable just a few short years ago.
  • Online advertising and promotional vehicles like Google AdWords™ and Google AdSense™ are increasingly playing key roles in corporate marketing strategies. Companies devote much of their marketing resources to building and maintaining brand recognition on the Internet. However, online advertising can also pose a clear and present danger to brands and reputations.
  • Strategies and practical advice for anticipating, and addressing, current and future challenges to online brand protection—including new top-level domains and monitoring "chatter" about your brand on social networking sites, community/user review boards, and blogs.

Join us as Joanne Kelly, chief counsel at AOL, and Jason Kravitz, chair of the Brands and Creations practice at Nixon Peabody, review the latest trends in online trademark protection and discuss how trademark owners can best protect against online threats.

Date

Tuesday, November 16, 2010

Time

2:30-3:30 p.m. (Eastern)

Location

Online webinar (Access instructions e-mailed upon registration)

RSVP

Register online.
Forward this e-vite.
Not Leonidas Villagran? Click here.

Contact

For more information, please contact Dorsey Fiske
at 202-585-8397 or dfiske@nixonpeabody.com.

 




Comentarios

Entradas populares de este blog

KFC - KNOW HOW

Grupo #1 Integrantes: Andrea Lopez, Andrea Martillo, Karen Salmon   Negocio: KFC Que elementos de Know how suponemos que existen en el negocio y por qué? ·          Producto: variedad – combos ·          Preparación del producto ·          Precio accesible/ económico ·          Acondicionamiento del lugar o local( muebles ,maquinarias necesarias ambientación) ·          Calidad del producto ·          Personal: capacitación, periodo de prueba, uniformes, empleado del mes, horarios rotativos ·          Reglamento interno ·          Limpieza del local ·            Servicio al cliente ·          Infraestructura: patio recreativo de juegos- partió de comidas ·          Financiero: compra por mayor- reducción de costos y gastos ·          Varios y buenos proveedores nacionales ·          No se pierde la calidad ·          Mercado: familias – niños ·          Administración ·          Propio software para el manejo del negocio

"La Franquicia Farmacias Cruz Azul Cumple 10 años"

Noticia Importante sobre franquicias ecuatorianas "La Franquicia Farmacias Cruz Azul Cumple 10 años" F E L I C I T A C I O N E S ! Hace 34 minutos · Me gusta · Comentar · Compartir A America Maldondo Martínez le gusta esto. Ecuafranquicias Tfc Felicitaciones al Sr. Carlos Cueva quien fue el mentalizador de la idea, y a lng. Enrique Gordón Gerente de Franquicias, por su red de más de 600 farmacias. Hace 32 minutos · Me gusta Ecuafranquicias Tfc Los directivos de la ASOCIACION ECUATORIANA DE FRANQUICIAS AEFRAN asistirán al cocktel en Quito será el jueves 25 a las 20h00 en el Hotel Colón y en Guayaquil el viernes 26 a las 20h00 en el Hotel Oro Verde. Hace 26 minutos · Me gusta Ecuafranquicias Tfc En dicho evento se entregará un Diploma de reconocimiento por ese importante logro empresarial que fortalece el sistema de franquicias y genera fuentes de empleo en el pais.

FRANQUICIA UN MÉTODO DE NEGOCIO

Nuestro agradecimiento a Kate Giler por la entrevista realizada y en especial a la Revista Doctor En Casa por la apertura a este interesante tema de las FRANQUICIAS en Ecuador, sistema que permiten generación de empleos y dinamizar la economía de país. Guido Santillan - Ecuafranquicias  Asociación Ecuatoriana de Franquicias AEFRAN